Bastiments 2881 (desembre 2014)

Per fí ha arribat la neu i el fred,aixó vol dir que també ha arribat el nadal i els regals,així que el dia de Sant Esteve agafo els grampons i el meu GPS nou (si,si,GPS nou!) i m'acosto fins a Vallter per probar-lo...yeah!


Si algún expert en la matèria em vol portar a fer la canal estreta del Grà de Fajol (a l'esquerra de la foto) jo encantat ee

 L'intenció és fer algún cim de la zona que no comporti gaire logística ni masses hores,i com que aquí pràcticament no hi he fet rés,què millor que pujar al Bastiments pel coll de la Marrana i fer la baixada a l'estació pel coll de la Geganta.


Passat el refu ja es veu el Bastiments al fons

El camí es bastant intuitiu,al no haber-hi boira les muntanyes es mostren clarament i es veu per on s'ha d'anar sense gaires problemes,tot hi així li vaig fent ullades al GPS per tal de familiaritzar-me amb ell.


A la pujada final abans del cim es comença a mostrar un paissatje espectacular

Just abans d'arribar a la creu que hi ha abans del cim el fort vent em sorprén golpejant-me amb una força descomunal i quasi fent-me perdre l'equilibri en varies ocasions.M'abrigo al màxim i continuo fins a la creu,els últims metres fins al cim no els faré ja que el vent aixeca la neu i és com si m'apedreguessin a la cara.
Començo a baixar per la carena flipant amb les ratxes,al principi és divertit,però arriba un moment on se'm congelen les mans i haig de caminar de costat per esquivar el vent a la cara...vaja,qui ho diria que la passejada agafaria aquest caràcter!
Poc a poc vaig descendint,primer fins al coll de la Geganta on em puc resguardar del vent i després fins a l'estació on segueixo un quilometret la carretera fins on tinc aparcat el cotxe.
A l'endemà a la tele,donaven alerta per forts vents i mal temps a la zona...ja ho poden dir ja...


Panoràmica amb el Grà de Fajol en primer terme,i sobresortint dels núvols el Montseny,Sant Llorenç del Munt i Montserrat

No hay comentarios:

Publicar un comentario