Montmalús , 2781 (febrer 2014)

Les 7 i quart del matí i ja estic aparcat a l'estació de Grau-Roig amb l'entrepà de nocilla entre les mans.Sembla que hi ha força neu i sensdubte s'intueix un dia assolellat i amb bona temperatura,tot hi que ara estic a 8 sota zero.
Em calço els grampons i començo a caminar en busca de la pista d'esquí què em durà fins a l'estany primer i des d'on puc observar amb claritat el Montmalús per primer cop, no sense abans fer la paradeta de rigor per recolocar-me els grampons i afluixar-me una mica les botes.


Desprès de caminar una estona,ja diviso l'objectiu perfectament

Al cap de poc ja estic afrontant les primeres pendents,m'aturo per fer un glop d'aigua i  menjar un plàtan,tot seguit,canvio els pals de caminar pel piolet i continuo caminant ja sense fer zetes,afrontant la pujada el més directe posible i fent treballar una mica els bessons,com anyorava aquesta sensació!!


Entrada al corredor

Saludant amb cara d'esforç

 Porto bon ritme i disfruto de cada pas que faig,vaig parant per fotografiar tot el que m'envolta i fer alguna grabació amb la càmara.La temperatura és ideal i calculo que no trigaré gaire a arribar al cim,la neu em deixa avançar prou bé i a l'hora em dona seguretat,es pot demanar més? Si!,que no s'acabi! :)


Quantitat i qualitat de neu

En plena pujada 

En poc més de dues hores arribo al cim amb un sol quasi abrasador,sense gota de vent ni nùbols,m'estic una estona observan-t'ho tot i al'hora no mirant rés,deixant la ment en blanc i disfrutant de la sensació.
Enfilo la baixada que en una hora em deixa al cotxe on em despedeixo d'aquesta aventura que m'ha fet tornar a despertar els sentits alpins.



No hay comentarios:

Publicar un comentario