El Perdut (juliol 2007)

Decideixo "fugir" en solitari cap al Pirineu,amb alguns objectius al cap.
El primer;descobrir la vall d'Ordesa,on practicament s'em van caure al terra en observarla en viu per primer cop.
Vaig sortir de Nerin amb l'autocar 4x4 a les 7 del mati amb intencio de pujar al Monte Perdido de 3.355 mtrs.
D'on ens va deixar l'autocar fins al refugi hi ha una hora i mitja sense entretenir-se gaire,despres la pujada la vaig fer en dues hores 45 minuts.Disfrutant del paissatje que m'envoltava les hores passaven força amenes.

Si amplieu la foto de sota,que esta tirada desde el llac congelat,observareu lo petites que es veuen les persones que estan progressant per la ultima rampa avanç de culminar per la tartera de la cara nord,per cert força entretinguda de baixar,nomes 15 minuts,a tota llet!

Aqui teniu la foto de rigor al cim amb la vall darrere.He colocat un punt vermell a la foto per mostrar on ha començat l'excursió.En total 9 hores caminant sense comptar les 3 hores que vaig tindre que esperar a que passes l'autocar a recollirme.

Al dia seguent vaig cambiar de zona,on despres d'entrar a França i que els de aduanas m'escorcollesin tot el cotxe,i d'intentar arribar al poble de Gavarnie per una carretera de merda (era un cami de carro) vaig girar cua i em vaig dirigir cap a Benasque,on just avanç dentrar al tunel de Bielsa en direccio a España vaig trobar una zona de blocs proxima a la carretera,i com no vaig anar a fer el mono un rato.
Cal dir que les autofotos cada dia em queden millor...

A Benasque una de les moltes cosses que es poden fer es pujar a l'Aneto,de 3.404 mtrs,i com deixar perdre l'ocasio....Aquesta historia la explicare millor en el seguent post,que ja us he deixat anar força rotllo,jejeje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario